Your Cart
No products in the cart.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Dit stelt ons in staat om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat we voldoende tijd hebben om aan uw specifieke behoeften te voldoen.
Bij onze pasafspraak bieden onze ervaren stylistes en naaisters professioneel advies om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke pasvorm en stijl krijgt.
U kunt rekenen op hun expertise om u te begeleiden bij uw keuzes en eventuele aanpassingen die nodig zijn voor een perfecte look.
Nadat u een jurk uitkiest nemen wij uw maten op en wordt er in samenspraak bepaald welke maat er besteld wordt.
Vervolgens verwerken wij uw bestelling.
Afhankelijk van de verschillende besteltermijnen ontvangt u enige tijd later een bericht dat uw bestelling bij ons geleverd werd. U kan er dan voor kiezen om de jurk op te halen of verdere verstelwerken uit te voeren in ons atelier.
Indien u ervoor kiest om verdere verstelwerken bij ons uit te voeren wordt de jurk op een eerste retouche afspraak afgespeld. Wanneer de jurk klaar is, kan de jurk opgehaald worden. Wij leveren maatwerk af dus u dient er rekening mee te houden dat hier soms meerdere afspraken voor nodig zijn.
Bij het bestellen van een trouwkleed dient 50% van het totaalbedrag betaald te worden. Indien een trouwkleed bij ons geleverd wordt, zal u hiervan op de hoogte gesteld worden. Het saldo van uw trouwkleed dient na berichtgeving binnen de 8 weken afgerekend te worden.
Accessoires dienen bij de bestelling volledig betaald te worden.
Retouches worden betaald bij afhaling van uw trouwkleed.
In de winkel kan er met Bancontact, Visa, Mastercard en contant betaald worden.
Omdat iedereen andere noden en wensen heeft kunnen wij deze dienst niet mee verwerken in de prijs van een trouwkleed. Retouches en andere verstelwerken dienen dus steeds afzonderlijk afgerekend te worden. Wij werken met een vaste prijslijst die u in onze winkel kan raadplegen.